Despre Noi

1997 – anul ce marchează trecerea a aproape unui deceniu de la căderea comunismului în România. Deși au trecut opt ani de la acea perioadă neagră, neagră cel puțin în ceea ce privește achiziționarea de produse vestimentare, în anul 1997 puteai cu greu găsi în magazine o pereche de pantaloni sau o geacă mai aparte, cu care să te poți bucura pe deplin și cum trebuie de munții din România.

Anul 1997 este un an important pentru românii iubitori de munte și dornici de noi aventuri demne de a fi povestite odată cu trecerea timpului. 1997 nu este doar un simplu an. Pe lângă faptul că în acest an un președinte american ne-a vizitat țara sau că un pugilist român a devenit campion mondial la categoria semimijlocie, acesta este și anul în care noi am început să punem bazele acestui brand 100 % românesc.

Trei ani mai târziu, mai exact în anul 2000, se naște și un nume pentru acest brand înființat în anul 1997. Un nume, dar și o tradiție în același timp – GRAVITY.

Pornind de la ideea de perfecțiune, Gravity a ajuns, în timp, să fie nu doar un brand de haine și atât. Gravity a ajuns să fie mentorul, dar și sponsorul unor sportivi renumiți din țara proprie. A ajuns să fie sponsor la diferite concursuri sportive, chiar sponsor oficial la unele dintre ele și, nu în ultimul rând, sponsor oficial la loturi naționale.

Răzvan Ilie, fondatorul brandului Gravity, este o persoană dinamică, dornică mereu de a avea parte de noi experiențe. Acesta s-a născut în toamna anului 1971, iar la vârsta de doar 24 de ani, se putea deja lăuda cu câțiva ani de experiență în meseria de salvamont sau ca angajat al Serviciului Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare (SMURD), meserii care pentru acesta nu au reprezentat simple locuri de muncă, ci și o vocație, el ajutând și contribuind prin munca sa la salvarea mai multor vieți. De asemenea, încă din adolescență, Răzvan Ilie a fost atras de lumea sporturilor montane, schiatul și alpinismul reprezentând o pasiune pentru acesta, fapt pentru care le practica de fiecare dată când avea ocazia. Mai mult decât atât, Răzvan Ilie a transformat aceste pasiuni într-un adevărat stil de viață, acesta practicând cele două sporturi la nivel de performanță, astfel: schiatul timp de cinci ani și alpinismul pentru o perioadă de 10 ani. Prin urmare, nu trebuie să ne surprindă faptul că mottoul său este: ,,Get your adventure!”.

Anii ’90 au reprezentat un mare impas pentru el. Fiind sportiv, acesta s-a confruntat cu o problemă cu care se confruntau și alți sportivi români la acea vreme, fie că erau sportivi profesioniști sau nu. Problema era reprezentată de faptul că aceștia nu aveau la dispoziție decât un singur brand de echipament sportiv și și acela era greu de găsit. Ca urmare a acestui fapt, lui Răzvan Ilie i-a venit ideea de a creea brandul Gravity, idee care în timp s-a dovedit a fi foarte bună. Din pasiunea lui Răzvan Ilie pentru activitățile și sporturile montane, Gravity a ajuns astăzi să fie cunoscut drept unul dintre cele mai bune și mai renumite branduri de îmbrăcăminte sportivă de pe piața românească. Printre produsele aparținând acestei mărci se numără și articole speciale pentru parapantă și parașutism, echipamente pentru SMURD, jandarmerie sau salvamont.

Începând cu anul 2003, echipa Gravity a început să participe la târguri de specialitate din întreaga lume, observând și analizând care sunt noutățile și cerințele în acest domeniu, pe piața mondială. Iar toate acestea se reflectă în calitatea produselor, care se ridică la un nivel înalt. Gravity e mereu cu un pas înainte, țesăturile produselor aparținând colecției din anul următor. Prin urmare, dacă alegi Gravity, alegi calitate și unicitate, în același timp, toate acestea la prețuri accesibile pentru sportivul din tine.

Primul magazin marca Gravity din țară a fost înființat la Tîrgu-Mureș. Acesta se află pe strada Livezeni, nr. 30. Treptat, de-a lungul anilor, au luat ființă încă 11 magazine Gravity, în fiecare regiune a țării, astfel: câte unul la București (Calea Moșilor, nr. 84), Iași (Șoseaua Arcu, nr. 17), Sibiu (str. Turnului, nr. 13), Craiova (str. Olteț, nr. 9), Cluj Napoca (str. Dacia, nr. 1), Timișoara (Bd. Revoluţiei 1989, nr. 4), Piatra Neamț (Alexandru Lăpușneanu, nr. 58), Câmpulung Moldovenesc (Calea Bucovinei, nr. 12), Pitești (str. Egalității, nr. 24) și două la Brașov (str. Republicii, nr. 23). Datorită cererii mari de produse marca Gravity și a succesului de care această firmă se bucură, în curând va urma extinderea brandului și în afara granițelor țării.